Les 12 coses que he après aquest any 2021

S’acaba un any que ha sigut tot un repte en molts aspectes i, d’aquests 12 mesos, m’enduc moltes coses bones que vull compartir amb vosaltres. Malgrat tot els que està passant al món, he de dir que soc molt afortunada per poder treballar del que més m’agrada i de poder seguir aprenent. Aquest és l’últim article del 2021. Fem un recull del millor!

1. No paris d’entrenar!

Fer exercici és font de salut tan física com mental. Encara que faci sol, plogui o nevi, no em de deixar de fer-ho. Durant tot l’any t’he donat tips perquè no defalleixis i no perdis mai les ganes.

2. Cada persona té el seu tipus d’exercici

Durant tot l’any hem vist que segons si tens dolors articulars, climateri o estàs en plena forma necessites un tipus d’exercici i un ritme determinat. No busquis excuses per no entrenar. Sempre podràs fer alguna cosa.

3. La salut mental és important

No només hem parlat d’exercici, sinó que també hem parlat de la salut emocional. En aquest àmbit, estic molt ben acompanyada per la Laura Martin Almeida, que ha sigut una de les persones convidades a escriure al blog i espero que aquest 2022 ho segueixi fent 😉

4. La cuina ens amoïna

Una altre pota de l’Equilibra’t ha sigut el menjar. Moltes de vosaltres aneu de bòlid, heu de menjar fora de casa o teniu poc temps. Al blog trobareu receptes, idees i truquillos per fer aquesta part de la vostra vida culinària més fàcil.

5. Entrenar segons l’època de l’any

Una altre de les coses que hem parlat aquest 2021 és de l’equipament i de les coses que hem de tenir en compte segons entrenem a la primavera, estiu, tardor o hivern.

6. Dolç i saludable?

Intentar menjar bé sense renunciar a les coses que ens agraden sembla molt impossible. Aquest any hem vist moltes receptes que poden fer que et mengis un dònut sense càrrec de consciència.

7. Cuidar-se per fora també té a veure amb la cosmètica

A l’àmbit del beauty he comptat amb el gran ajut de la Marta Bassols, qui aquest any ha escrit articles sobre cosmètica saludable per cuidar la nostra pell sense necessitats de químics.

8. Desmuntem mites i llegendes urbanes

Incògnites sobre si podem menjar carbohidrats a la nit és habitual tenir-ne. Aquest any us he anat explicant el perquè, quan i com de totes aquestes creences populars.

9. Noves maneres d’entrenar

He descobert la boxa! I ara molts del que veniu als entrenaments a l’exterior podeu gaudir d’un joc de guants per practicar i desestresar-vos!

10. Aprofitem les verdures i les fruites de temporada!

Una cosa que hem comenteu moltes és que no sabeu què cuinar o què escollir per menjar que sigui saludable. Per això, a cada estació he intentat fer monogràfics sobre aquest tema o sobre una fruita o una verdura en concret perquè veieu què versàtil pot ser a la cuina.

11. Els professionals no deixem mai de formar-nos

Aquest és el segon curs dels estudis de nutrició i el combino amb l’àmbit professional. Obtenir el títol de nutricionista és un dels reptes que més m’ha portat de cap aquest any. L’objectiu és complementar els coneixements que ja tinc i poder-vos donar un millor servei.

12. Ja portem 4 anys de projecte Equilibrat!

Aquest novembre, el projecte ha complert 4 anys. La idea d’ajudar a la gent a millorar la seva qualitat de vida i a transmetre i contagiar la meva passió per l’estil de vida saludable s’ha fet realitat. Més que realitat, s’ha convertit en el meu projecte de vida.

Un 2022 ple de novetats i de reptes

Ja heu vist que el 2021 ha donat per molt contingut i aquest 2022 ja estic preparant temes pel blog, exercicis nous, reptes com el de les 21.000 passes i moltes coses més! M’acompanyaràs?

Deixa un comentari



Noe Jornet

Fa 5 mesos

Bravíssimo Laura 😃 sigue así 👌👏👏🙌💪Gran profesional y gran persona….. Cuando las cosas se hacen con pasión y profesionalidad se nota…… Por muchos éxitos más amiga 🤗😘😘😘😘